FB

logo

ZRYCHLENĚ: Jak jsme se našli s Bloglovin

27/04/2014

Bloglovin.com
Násobně se zvyšující rating na Google Analytics ze dne na den měl jasný důvod. Mistra chuti na komunitní síť zaregistrovali švédští Bloglovin, kteří začali vyvíjet on-line centrum pro módní blogy a nakonec z toho vznikl megalomanský projekt s desetitisíci blogů z celého světa. No a kromě kategorií Fashion, Design, či Travel tu je samozřejmě obsáhlá krabice Food & Drink. Za úspěchem Bloglovin stojí paradoxně Facebook.

Vzhledem k tomu, že viditelnost postů na facebookových stránkách klesla na asi 6 % (a u stránek s velkým množstvím fanoušků jde údajně jen o 2 %), blíží se konec Facebooku jako nástroje marketingu. Kromě propagování produktů a služeb prostřednictvím firemních stránek ale přestal splňovat pravou podstatu sociální sítě – šíření komunitních stránek, například blogů. Bez finanční podpory a engagementu příspěvek vidí z tisíce fanoušků zhruba padesátka. Což samozřejmě nahrálo komunitní síti Bloglovin na bázi RSS kanálu. Co vidět chcete, to také vidíte (i za cenu přehlcení).

A ukazuje se, že to funguje. Zaregistrujte se tedy na Bloglovin a sledujte na jednom místě všechny blogy, které vás zajímají. Třeba i Mistra chuti.

Výstřižek

Follow my blog with Bloglovin

Vložit komentář